Мережу «Рукавичка» визнали кращою у Львові
Мережа магазинів «Рукавичка» стала переможцем найпрестижнішої премії України в сфері роздрібної торгівлі Retail Awards «Вибір споживача 2015» у номінації «найкраща мережа магазинів біля дому Львова».
Такий вибір за результатами роботи рітейлера у 2015 році зробили самі покупці. Церемонія нагородження Retail Awards 2015 відбулася 26 квітня 2016 року в КВЦ «Парковий» в межах головної події для українського рітейлу – Retail Industry Forum. У ній взяли участь близько 200 лідерів провідних роздрібних компаній, VIP-персон, зірок шоу-бізнесу.
За словами президента компанії «Львівхолод» Богдана Козака, ця нагорода дуже важлива як для компанії, так і для мережі «Рукавичка», адже засвідчує високий ступінь довіри львів’ян.
«Зі свого боку «Рукавичка» висловлює велику подяку своїм покупцям. Весь колектив мережі вдячний за вашу прихильність, за те, що цінуєте нашу роботу та оцінюєте її позитивно. Дякуємо за ваш вибір!», – наголосив Богдан Козак.
Переможців національної премії визначали шляхом опитування. До його проведення було залучено світового лідера в галузі маркетингових досліджень компанію TNS. Незалежний контроль за підрахунком голосів та достовірністю результатів здійснювала міжнародна аудиторська компанія PricewaterhouseCoopers, яка до слова є однією з чотирьох найбільших аудиторських компаній у світі.
Аналітичним партнером премії виступила компанія GT Partners Україна, основною діяльністю якої є проведення комплексних досліджень ринків роздрібної торгівлі, споживчих товарів (FMCG) в Україні.